Facebook Miasta Leżajsk
Facebook Miasta Leżajsk
BIP Leżajsk
Biuletyn Informacji Publicznej
ePUAP
ePUAP
Godło Polski
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
Projekty unijne
Projekty unijne
Dla słabowidzących
Wersja dla słabowidzących

Procedura podpisywania umów na montaż kolektorów słonecznych - 11.10.2018

Informujemy, że od dnia 15.10.2018 r. podpisywane będą umowy na montaż instalacji kolektorów słonecznych z. W związku z tym zapraszamy wszystkich uczestników projektu, którym została przydzielona tego typu instalacja, do przekazywania aktualnych informacji niezbędnych do przygotowania umów. W tym celu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 października 2018 r., należy zgłosić się do Urzędu Miejskiego w Leżajsku (pokój nr 23) i dostarczyć:

  1. dane z dowodu osobistego właściciela/ współwłaścicieli/ pełnomocnika;
  2. dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością, tj.:
    1. wypisem z rejestru gruntów dotyczącym działki, na której zlokalizowany jest budynek mieszkalny (ewentualnie gospodarczy) lub:
    2. wydrukiem z elektronicznej ewidencji ksiąg wieczystych dla danej nieruchomości, lub:
    3. innym dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania nieruchomością (umowa najmu, użyczenia, dzierżawy itp.),

który będzie stanowić niezbędny załącznik do umowy,

  1. dokument potwierdzający spełnienie kryterium ubóstwa energetycznego - o ile dotyczy, tj.:
    1. posiadanie prawa do dodatku mieszkaniowego /energetycznego, lub;
    2. otrzymanie w ciągu 12 miesięcy poprzedzających podpisanie umowy pomocy rzeczowej w postaci opału lub ryczałtu na jego zakup, lub;
    3. zameldowanie w gospodarstwie domowym co najmniej jednej osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, lub;
    4. posiadanie przez zameldowanych członków gospodarstwa domowego prawa do świadczenia rodzinnego, lub;
    5. zameldowanie w gospodarstwie domowym rodziny wielodzietnej (co najmniej 3 dzieci) – zgodnie z ustawą o świadczeniach rodzinnych, lub;
    6. zameldowanie rodziny zastępczej.

Po dostarczeniu powyższych informacji przygotowana zostanie imienna umowa, która zostanie podpisana przez osoby reprezentujące Gminę Miasto Leżajsk. Następnie pracownik Urzędu Miejskiego skontaktuje się telefonicznie z każdym uczestnikiem projektu w celu ustalenia dogodnego terminu podpisania umowy przez osoby dysponujące nieruchomością/pełnomocnika.

Szczegółowych informacji na temat procedury podpisywania umów udziela pracownik Urzędu Miejskiego, Pani Elżbieta Skowronek – tel. nr 17 242 73 73 wew. 140 lub 516 077 020.

×

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W w celu przesyłania newslettera. Zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych, możliwości ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania (polityka prywatności). Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski reprezentowany przez Burmistrza Leżajska, z siedzibą przy ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk tel.17 242 73 33
e-mail: uml@miastolezajsk.pl
Polecane