WAŻNA INFORMACJA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU OZE
Przypominamy, że 17 stycznia 2025 roku upływa okres gwarancji na instalacje fotowoltaiczne zamontowane w ramach projektu „Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gmin Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk”. Prosimy uczestników projektu o sprawdzenie działania instalacji oraz zgłoszenie ewentualnych usterek do Urzędu Miejskiego.
Zakończenie projektu:
Zgodnie z założeniami, 6 kwietnia 2025 r. kończy się okres trwałości projektu. Od 7 kwietnia 2025 r. prawo własności instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła, kotłów na pellet oraz instalacji solarnych zostanie przeniesione na właścicieli nieruchomości, na których zostały zamontowane. Tego samego dnia zakończy się również ochrona ubezpieczeniowa zapewniana przez miasto.
W najbliższym czasie uczestnicy projektu otrzymają informacje o terminie zgłoszenia się w Urzędzie Miejskim w celu podpisania protokołu przekazania instalacji.
WAŻNE:
Jeżeli doszło do zmiany danych osobowych lub zmiany właściciela nieruchomości, na której znajduje się instalacja, prosimy zgłosić ten fakt do Urzędu Miejskiego przed podpisaniem protokołu. Jest to konieczne, aby zaktualizować dokumentację projektu i w razie potrzeby, przygotować umowę cesji, która uwzględni nowego właściciela.