Zgłaszanie usterek i wad w zamontowanych instalacjach OZE
Przypominamy Uczestnikom projektu, że wszelkie usterki, wadliwe działanie bądź uchybienia w montażu instalacji OZE należy niezwłocznie zgłaszać do Urzędu Miejskiego w Leżajsku (pisemnie, telefonicznie lub mailowo). Takie unormowanie zapisano w § 2 ust. 13 pkt 7 Umowy na montaż instalacji pomiędzy Uczestnikiem projektu i Gminą Miasto Leżajsk.
Zgłaszanie usterek bądź zastrzeżeń do montażu lub sposobu funkcjonowania instalacji bezpośrednio do wykonawcy instalacji lub do zaangażowanych przez niego podwykonawców jest prawnie bezskuteczne, ponieważ w stosunku do Uczestników projektu nie mają oni żadnych stosunków zobowiązaniowych – podmiotem uprawnionym do egzekwowania należytego wykonania zamówienia są wyłącznie gminy: Miasto Leżajsk – dla terenu miasta Leżajsk i Grodzisko Dolne – dla terenu gminy Grodzisko Dolne.